Ved sygdom eller andet fravær er det vigtigt, at du melder afbud til din lærer i god tid, ved at sende en sms eller ringe til ham/hende.
Hvis det ikke er muligt at få fat på læreren, skal du kontakte Musikskolens kontor.
Hvis din lærer er syg, vil undervisningen blive aflyst.
Du vil modtage en sms/mail om dette fra Musikskolen om formiddagen.
Informationen sendes til både elever og forældre.
Hvis undervisningen aflyses af Musikskolen, og det ikke viser sig muligt at give erstatningslektioner i løbet af sæsonen, refunderes elevbetalingen.
Dog er der en bagatelgrænse, hvilket betyder, at elevbetalingen kun refunderes for de mistede undervisningsgange, der er udover 2 på en sæson.
Tilbagebetaling af elevbetaling opgøres efter sæsonens undervisning er afsluttet.
Tilbagebetalingen til gentilmeldte elever refunderes i 2. rate i ny sæson.
Tilbagebetaling til frameldte elever refunderes i september måned i ny sæson.
Der ydes ikke erstatning for timer, der aflyses af eleven.