Vox Øst - Ungdomskor for både piger og drenge

I Frederikshavn Kommune er der mange unge, talentfulde sangere. Men talentet bliver kun stærkere, når det udfordres.
Det gør vi med det rytmiske ungdomskor Vox Øst.

Indhold

Målet er at samle alle de talentfulde og dedikerede piger og drenge fra 8. klasse til 3.g, der har lyst til at blive udfordret og som vil bruge kræfter og tid på at udvikle deres sang.

Vi vil understøtte udviklingen af din stemmes eget udtryk - og de udtryk der skabes gennem mikrofonsang.

Det sker gennem arbejdet med ensemblesang, vokalband, improvisation, kor og rytmegruppe eller rent á cappella - og vi er en del af et sangmiljø, hvor solosang naturligt vil kunne indgå sideløbende.

Det skaber grundlaget for en helstøbt sanger, der kan stå på egne ben.

Ungdomskoret Vox Øst er et samarbejde mellem Musikskolen og Frederikshavn Gymnasium & HF.

Sted: Det Musiske Hus, Lille sal og Frederikshavn Gymnasium & HF

Sæson: 19. august 2024 til 20. juni 2025