Udbydes tirsdag og torsdag

Musikskolens Barselscafé

Formiddage i Skagen - Frederikshavn - Sæby

Babyrytmik stimulerer børnenes sanser gennem sange, lyde, kærlig berøring, bevægelse og lege med fx tørklæder og sæbebobler.
Vi synger både kendte og helt nye børnesange for børnene i rolige omgivelser på Musikskolen.
Selvom man ikke selv synes, man kan synge, kan man godt være med.

Tirsdage i Det Musiske Hus - Frederikshavn
kl. 11-11.45.

Torsdage i Manegen - Sæby
kl. 11-11.45

Kappelborg - Skagen
vi arbejder på sagen, og er du interesseret så tilmeld dig endeligt, så arbejder vi videre ud fra det.

Der betales via mobilepay 50,- kr. pr. gang ved deltagelse og betalingen inkluderer boller, kaffe og the, som vi hygger os med efter babyrytmik.
Husk at du skal tilmelde dit barn som elev, samt oplyse din e-mail og dit telefonnummer ved tilmelding, så vi kan kontakte dig vedr. opstart og evt. aflysninger.

Vi har et begrænset antal pladser og tilmeldingerne prioriteres efter "først-til-mølle."